För er som inte hör vad jag säger. Nu kan ni läsa det istället.



fredag 10 december 2010

Kvällen efter dagen före

Nu tänker ni förstås att jag har skrivit fel i rubriken. Dagen efter kvällen före ska det ju stå tänker ni. Och som vanligt så tänkte jag ett steg längre...

För igår var ju en hel dag. Och den här dagen har ingen morgon, bara en kväll. De 12 timmar som förflutit mellan midnatt och nu finns nämligen inte. Jag kommer då inte ihåg dom iallafall...

Jo det var en trevlig kväll igår. Fantastisk mat, grym julshow och inte minst sagt mycket trevligt sällskap.

Och dessutom helt fritt från skandaler i år!!

Nä ok då... jag ljög lite... Men bara om det sista...

Med andra ord: En helt vanlig julfest på Sexans Taxi...
Nu tycker jag att vi tar nya tag och börjar ladda upp inför nästa år.

Förhoppningsvis med intakt personalstyrka.

1 kommentar:

  1. Hahahaha! det finns bara en blogg: Mummelbloggen!

    /Pat Cash

    SvaraRadera