För er som inte hör vad jag säger. Nu kan ni läsa det istället.



onsdag 22 december 2010

Jag sliter mitt hår

Usch å fy vad tungt det känns nu... Kaos på jobbet varje dag. Femtio miljoner körningar i kö. Två timmars väntetid. Schemat har anpassats så gott det går för att möta den enorma efterfrågan, men bilarna som ska vara i trafik är det inte.

Chaufförsbrist, sjukdomar u name it...

Hemmet ser ut som ett bombnedslag. Jag har pappersarbete upp över mina öron som jag inte hinner med för att jag måste vara ute och hjälpa till så gott det går.

Och sen är det jul också. Ska hinna med alla bestyr som det innebär...
Julklapparna har jag inte ens hunnit fundera på än. Lär inte bli några i år heller.

Planera för Aruba? Har inte ens tänkt tanken än...

Hoppas man har tid att äta skinka.

JO! Det får jag göra för det har tomten sagt!

2 kommentarer:

  1. Jag SKA komma till undsättning imorgon!

    SvaraRadera
  2. D e lugnt herr Myllykangas... Aruba here we come!! :)

    SvaraRadera