För er som inte hör vad jag säger. Nu kan ni läsa det istället.



onsdag 29 december 2010

Eko

Har varit lite tunt med inlägg på senaste tiden. Då kan man anta att varje skrivet inlägg blir av högre kvalitet istället. Fast om det stämmer får ju ni läsare avgöra.

Jag skyller på den tidsbrist som alltid är närvarande hos egna företagare. Det är ju så att man är ändå ganska fullsmetad med jobb. Och det är bra ibland, för då har man alltid nåt att skylla på...

Hann inte köpa julklappar i år så jag tog tag i det nu på mellandagsrean istället. Ganska smart för då sparar man ju några kronor oxå :)

Igår blev det spontan utekväll. Hade jag absolut inte tänkt mig, och det är ju faktiskt de kvällarna som brukar vara roligast, och så var det oxå igår. Jag gillar att skratta åt mina egna skämt!

Mumlet stod för ovanlighetens skull värd för både förfest (2 pers) och efterfest (5 pers) så nu kanske man snart kan börja kalla den här lägenheten för en festvåning. Eller inte. Fråga min grannar, jag tror dom tycker att jag är ganska tyst. Helt enkelt för att jag nästan aldrig är här... :)

Immorron ska jag och L besöka L. Har man tur får man se parasiterna...

Och nu tänkte jag bli fattig igen. Räkningarna ska betalas... BLÄ!

Fast vad gör det... 19 dagar!

Jag har påbörjat den minutiösa planeringen nu... Köpte solkräm igår :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar