För er som inte hör vad jag säger. Nu kan ni läsa det istället.



onsdag 27 april 2011

Alla får gnugga

Nu får man återigen gnugga geniknölarna hårt. För nu ska vårschemat planeras.

Jag är stolt
Ty jag fick beröm!

Inte ofta som det händer trots att jag faktiskt tycker att jag är ganska bra på att få ihop det. Jag vet dock att det finns många som anser att jag har en viss övertro på mig själv...

Nu skedde givetvis det oundvikliga. Nån är missnöjd. Gnissel i maskineriet. Den ena tycker att den andra fick det för bra och vill ha samma. Det är onekligen mycket svårt att vara schemaläggare, men det är jag som har valt det själv...

Nästa gång ska jag överlåta ansvaret till nån annan så att jag slipper gnället. Nä nu var jag orättvis, för det är väl egentligen inte gnäll, utan bara rena önskemål. Och vi ska givetvis göra det som göras kan för att få alla nöjda. Som vanligt är det givetvis en utopi att tro att taxi är ett 7-16 jobb. Fast det är väl ingen som tror?

Den dagen som alla är helt nöjda kommer snart. Stjärnorna säger att detta kommer att ske någonstans mellan år 2342 och 2511.

Min idé var att sträva efter att minska antalet förare för att öka effektiviteten. Den idén fick sig en känga i skrevet. Men jag kämpar på. Förhoppningsvis ska alla vara nöjda med detta schema lagom tills nästa kommer...

Då börjar det om från noll igen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar