För er som inte hör vad jag säger. Nu kan ni läsa det istället.



lördag 16 april 2011

Katkera

Visst är det underligt?

De flesta har inte nån koll över min situation och över företagets ekonomi.

Men ni kan sitta och skoja och skämta om hur less och bitter jag är!

Hade ni själva suttit i min situation hade ni också varit jävligt bittra. Det känns som att jag bär allt på mina axlar men just nu känns det som att jag är den enda som klarar av det. Det går inte att skämta bort det här.

Delegera!

Jag känner just nu att det inte finns utrymme för det!
Jag måste ro denna kris iland på egen hand fast jag tror inte att det kommer att gå.

Läget är minst sagt kritiskt och det blev inte bättre igår. Sextioåtta kämpar på men nu vill hon ha nya bromsbelägg. Det måste hon givetvis få. Snart.

Till råga på allt fick man låna en bil som inte riktigt uppfyller de krav jag ställer på en taxibils komfort. Det fick jag också skit för. Men tack ändå för lånet. Jag hoppas det går att fixa hjullagrena, för det håller inte att köra tre veckor med den där traktorn!

Jag måste vara realistisk.


Just nu har Mytax AB ingen framtid!

1 kommentar:

  1. Jag hoppas att du löser det det skulle va tomt utan dig

    SvaraRadera