För er som inte hör vad jag säger. Nu kan ni läsa det istället.



tisdag 5 april 2011

Arubahuis

Nu har jag snart filat färdigt på det.

Ska skicka ett mail till den Arubianska filialen av Nederländska ambassaden. Det är dom som har hand om frågor som rör företagande i Aruba. Jag ska fråga dom om information angående att starta en sidorörelse i detta paradis på jorden.

Taxibranchen på Aruba behöver en uppryckning. Och det hade ju varit trevligt om vi var dom som lyckades!

De flesta tror att det är ett skämt

Men jag är fast besluten att jag ska prova detta! Går det åt h-vete så gör det. Men då har jag iallafall provat! Och det är något man kan berätta för sina mellanbruna barnbarn när de blir större...

Farfar kom. Farfar såg. Farfar fallerade.

Om man inte tar risker kommer man aldrig att lyckas.

Framtiden är vår. Leve framtiden!!

Yellow Cab Aruba

2 kommentarer:

  1. Är det april april din dumma sill?
    Angående ditt inlägg.

    SvaraRadera
  2. Det är den sjätte april. Då brukar man inte luras.

    SvaraRadera