För er som inte hör vad jag säger. Nu kan ni läsa det istället.



onsdag 13 april 2011

Uppe med tuppen

Som jag tidigare skrev skulle det bli 67 timmar i bilen den här veckan. Nu blev det ju inte så.

Mestadels eftersom sextiosex fortfarande är på verkstad då de var tvungen att skicka bränsletanken med packåsna och de enda bilar som finns att låna är Skodor.

Inga pricipiella problem med detta, men som alla vet så passar alla skodaägare på att åka på verkstad med sin bil varje gång den råkar vara ledig.

Och idag hade jag fått löfte om att låna en annan Skoda. Men det sket sig för den var visst redan bortlovad. Därför är jag vaken före fan utan att ha nåt att göra.

Tror jag måste åka på Åke och leva rövare en stund. Sen ska jag nog vara barnvakt!

Idag ska Mytax AB få sitt hett efterlängtade organisationsnummer!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar