För er som inte hör vad jag säger. Nu kan ni läsa det istället.



måndag 28 juni 2010

år 2012 ska jag också ha semester

Kollat katastroffilm. 2012. Samma gamla beprövade amerikapatriotism. Denna gång kryddat med en mörkhyad president för omväxlings skull.

Men det spelar ju egentligen ingen roll. Idén med såna filmer är att skapa två timmars opretentiös underhållning, och eftersom jag inte somnade en enda gång så får man väl helt enkelt ta och hålla med om att det var ett fungerande koncept.

Försöker planera min semester. För det SKA jag ha i år. Inte förrän helvetet fryser till is kan man ta semester som taxiåkare. ( Sorry fel film... Den heter Day After Tomorrow va?)

Ja bara tanken på att ha semester är ju nästan ett tabu som egen företagare. Men det skiter jag i. För jag ska ha semester. Och jag ska ha kul. Och min telefon ska vara avstängd.

Jag undrar vem han nu ska ringa och gnälla till...? :)

Och filmen då? en trea av fem kan den väl vara värd.

/The Mumble

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar