För er som inte hör vad jag säger. Nu kan ni läsa det istället.



tisdag 29 juni 2010

Månadens sista inlägg

Nä det blir kanske ett till imorgon... Men knappast nåt mer än så. Hursomhelst så kan man ju sammanfatta juni som en månad i produktivitetens tecken. 23 inlägg har det blivit med det här inräknat vilket är ungefär det dubbla mot vad jag har haft i april och maj :)

Om denna höga produktion bidragit till sänkt kvalité vet inte jag, men om ni tycker detta får ni säga till. Mummelbloggens kännemärke skall ju vara hög kvalité från första till sista stavelse, som mumlet själv med andra ord...

Vad ska jag skriva om då?

Har inte så mycket på hjärtat idag egentligen, luftade cykeln i 3 mil igår, det är ju ovanligt hurtigt för att vara en mummelaktivitet. Inte känns det nå speciellt i benen idag heller!

Och festen jag anordnade i lördags blev ju oväntat städad... Nån hade tjuvlånat min skäggtrimmer...
Jag vet vem. Och NEJ! jag vill inte veta vart du har använt den nånstans... :)

Ska snart fixa en grillfest i villan tror jag, men för detta behöver jag en viktig sak. Nämligen en grill...


/Mumlet

4 kommentarer:

  1. Man är väl bjuden?

    SvaraRadera
  2. ok. det kanske blev det nästa sista då...

    SvaraRadera
  3. eller det näst näst sista. eller...

    SvaraRadera
  4. Om det blir grillfest vill jag komma. Jag tänkte nämligen göra slag i saken och prova grilla det där som alla talar om men som jag aldrig har haft tillfälle att smaka; nämligen grillbriketter. Frågan är om dessa är gjorda av nöt- eller fläskkött, samt vad som passar att ha som tillbehör.

    Någon?

    Anonym grillmästare

    SvaraRadera