För er som inte hör vad jag säger. Nu kan ni läsa det istället.



onsdag 9 juni 2010

Jag är snabb som en oljad blixt (ibland)

Satt och filosoferade framför datorn idag...

Kaffe och morgonrock... tog det lungt. Mycket lungt.

Då kommer det upp ett meddelande på Facebook. Moa Nyström tackade mig för att jag hade tagit hennes eftermiddagspass i växeln.

HELVETE!! JAG SKA JU SITTA I VÄXELN OM 25 MINUTER!!
Och här sitter jag i morgonrock utan att ha ätit eller duschat...

20 minuter senare var jag på Bergvikskurvan. Nyduschad, nyäten och påklädd, om än slarvigt...

Måste tacka Moa för meddelandet... annars hade Linda kastat nåt hårt i skallen på mig ända från Bergviken till Metargränd... :)

Tur att jag är snabb som en oljad blixt när jag väl kommer igång :)

2 kommentarer:

  1. Det man inte har i huvudet har man i benen

    SvaraRadera
  2. Jag kan springa till Tromsö och ge dig en smäll på käften. Sen springer jag tillbaks på en kvart. så snabb är jag Johan! :)

    SvaraRadera