För er som inte hör vad jag säger. Nu kan ni läsa det istället.



onsdag 2 juni 2010

Vem har snott min bollgrej?

Statoil brukar som den inbitne vet alltid ha nån plojgrej på sommaren för att lura små stackars kunder att köpa grejer som dom egentligen inte ville ha.

I år har dom en bollgrej som man kan stämpla på. För varje 100-lapp man tankar för får man en stämpel, och när man har 40 stämplar får man en hel boll!! Fatta vilken fin boll det måste vara som är värd 4 lakan...

Den ska jag ha tänkte jag och skaffade en sån där bollgrej... Men nu är det nån som har snott den! Vad less jag blir!! Skaffa eran egen bollgrej!

Jag VET med bestämdhet att jag satte den i solskyddet på 66! Eller var det 68? Det kan ha varit i Toyotan... Eller så satte jag den i börsen... En sak är säker! Jag har inte glömt den nånstans!!

ps. Kvantum har ett supererbjudande för lättlurade: Köp 10 paket bacon för endast 50 spänn! Jag undrar hur länge 10 paket fläsk räcker för en ungkarl? Det återstår att se... ds.

/Trött Mumlare

3 kommentarer:

  1. Jag hittade den! Det var nån som hade g(l)ömt den i handskfacket! Vilken tur jag hade som fann den där...

    SvaraRadera
  2. Angående baconet är det inte att betrakta som djurplågeri att stoppa grisen i frysen när den väl är slaktad och död. Nämnda förfarande gör att fläskberget håller knorr i några månader, dvs du behöver då inte äta bacon till frukost, lunch och middag varje dag i en veckas tid. Hett tips: Ta ut baconet ur förpackningen innan du steker det. Det får finare stekyta så.

    Några kända maträtter där bacon ingår:
    Ägg och bacon.
    Bacon och ägg.

    Mvh/Oink

    SvaraRadera