För er som inte hör vad jag säger. Nu kan ni läsa det istället.



torsdag 24 juni 2010

Högpresterande mumlet

Med risk för att verka dryg. Men jag har inte varit i sån form som jag är nu på minst tio år.

Måste förstås vara avsaknaden av 15-20 kilo som påverkar, men det är nog inte bara det.

Jag har ju inte ens gjort nåt annat än att justera vilka tider jag äter på, det är i princip det enda jag gjort, men jag antar att man får en del på köpet när man väl börjar fundera i rätt banor.

Jag är starkt motiverad. Aldrig har jag varit så här motiverad. Och det är därför som jag vet att jag kommer att lyckas. jag VET. Inte tror utan vet.

Denna motivation kan bara bero på en sak.

2 kommentarer:

  1. Anders... är du kär lr e det nåt annat du glömt å berätta?

    SvaraRadera
  2. kommentar: inga kommentarer :)

    SvaraRadera