För er som inte hör vad jag säger. Nu kan ni läsa det istället.



torsdag 24 juni 2010

Mongoloiden, det är jag

Nä det är jag inte. Det hävdar jag bestämt. Inte än iallafall. Kanske snart. Men inte än.

Fast man börjar ju undra... Kom hem med elva eller fem kassar med grejor från stan idag. Ingen oplanerad shoppingrunda, det var det inte. Har tänkt fara länge, men nu blev det äntligen av :)

Arbetsskor, skjorta, tröja och två par jeans. Sockar och skokräm. En klocka har jag tänkt köpa i flera år, så det var ingen spontan grej. Och nu när kroknäsa har kvaddat min älskade 67 så har jag ju obegränsade resurser (jo tjena!) , så nu blev det av.

Men det är klart folk börjar undra om man ändå inte är lite lätt skadad när man spenderar femsiffrigt på stan. Kom ihåg att jag är man. Om en kvinna spenderar samma belopp kan man tro att hon oxå är skadad, fast då är det ju åt andra hållet...

Nu måste jag åka på ica eller coop.

/The Mumble

3 kommentarer:

  1. Ica så klart ;)

    SvaraRadera
  2. det tycker jag att du var värd =) att unna dig själv en massa kul grejjer alltså

    SvaraRadera
  3. Det är för långt att åka till Örarna för att köpa smör Linda... :)

    SvaraRadera