För er som inte hör vad jag säger. Nu kan ni läsa det istället.



måndag 7 juni 2010

Om fruitted

Försöker få tiden att gå lite... Man kan ju inte gå och lägga sig så här tidigt :)
Då tänkte att jag skulle förklara mitt blogg-nickname så gott det går...

fruitted heter jag i min blogg. Fruitted är inte namnet på den här nallen.



Den här nallen är nämligen en cherryted och han har två syskon. De heter appleted och orangeted. Tillsammans utgör de en familj som kallas för the fruitteds.

Den här specifika nallens historia är något vag. Jag vill minnas att jag fick eller stal den av min bror nån gång för en himla massa år sen, bara för att jag tyckte att det var en ganska bra dammsamlare att ha på högtalaren.

(På den andra högtalaren har jag en porslinshund, den högtalaren får jag dammtorka oftare)

Var han fick tag i nallen vet jag tyvärr inte, men det torde väl ha varit en födelsedagspresent eller liknande. Cherryteds syskon finns inte i min ägo, men om någon annan lika konstig människa som jag av någon underlig anledning råkar veta sig ha en av dessa syskon liggande nånstans så vore det ju trevligt om de fick återförenas :)

Och kopplingen till mitt nickname? Ja det återstår att fundera på... Kanske behövde jag ett unikt namn som ingen annan hade tänkt på... :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar