För er som inte hör vad jag säger. Nu kan ni läsa det istället.



fredag 24 september 2010

Fringe

Det här är säkert ett trist, tråkigt och mycket tjatigt inlägg för dom som inte hänger med i serien. Men jag har första säsongen på DVD...

Först till kvarn får först låna

Nu till handlingen. Om jag har fattat det rätt så har alltså "våran" Olivia bytt plats med den alternativa Olivia. Och våran Olivia har blivit medicinerad så att hon börjar tro att hon hör hemma i det alternativa universumet, och har fått vissa av alternativa Olivias egenskaper, som t.ex. skarpskytte. Samtidigt har alternativa Olivia infiltrerat sig i "vårat" universum utan att nån misstänker nåt. Eller gör dom?

Onekligen lite lätt komplicerat. Men spännande är det ju. Och det blir spännande att se vilken roll taxichaffisen Harry får i fortsättningen. Min gissning är att vi inte har sett det sista av honom. :)

1 kommentar:

  1. Åhh vad du e bra.. Fringe är ju lätt den bästa serien på mycket länge. Säg till Marcus att han måste låna första serien för han har inte sett ett enda avsnitt och inte insett vad han har missat. Men tyvärr så har jag missat dom sista delarna så tack för uppdateringen nu e det ju spännande som aldrig för, även om det låter lite tjorvigt :)

    SvaraRadera