För er som inte hör vad jag säger. Nu kan ni läsa det istället.



måndag 20 september 2010

Höstfeber

Haft pokerkväll med Stefan och Tuomo... Var onekligen trevligt, även om det är trist att vinna händer p.g.a. tankevurpor... Men sånt är ju livet, ibland åker man på en bränna, och förhoppningsvis lär man sig av misstaget så att man inte gör om det.

Det tror jag han gjorde.

Hur gick det ekonomiskt då tänker ni? Ja det spelar ju egentligen ingen roll... plus minus noll för min del och det får jag vara glad för efter den minst sagt dystra starten...

Fast det är ju inte därför vi spelar, den sociala biten är klart viktigare, så jag hoppas vi blir fler nästa gång!

Idag har jag verkligen kommit till insikt om att hösten är här för gott.
Först blev jag lite dyster över tanken, men sen kom jag ju på att hösten är filmens och tv-seriernas årstid och då blev jag genast mycket bättre till mods.

Faktum är att tredje säsongen av Fringe startar på torsdag kväll amerikansk tid, och det är absolut något som inte får missas! För den som inte har hört talas om den serien kan jag rekommendera den varmt.

Nä det är inte för att huvudrollsinnehavaren är en av de vackraste kvinnor världen har skådat, utan för att handlingen faktiskt är riktigt bra... :)
Något eller väldigt jättemycket komplicerad är den. Ja absolut. Fast sånt gillar jag skarpt... Alltid bra att få gnugga geniknölarna ibland. Det får ju inte gå till överdrift förstås som det gjorde i de tre sista säsongerna av Lost...

Och snart så börjar färdtjänsttanternas nya mantra.

"Det är så jobbigt med alla löv som fastnar i mina rullatorhjul!"

Om nån kläcker ur sig den kommentaren sätter jag nog kaffet i halsen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar