För er som inte hör vad jag säger. Nu kan ni läsa det istället.



onsdag 15 september 2010

Paltkalas

De säger att palt är ganska dålig dietmat. Det må så vara. Men det är helt enkelt för gott att avstå!

Nån gång måste man ju få svulla...

Kollade faktiskt upp myten för att se om den var sann och det verkar den vara, men tvärtom vad många tror är det inte potatisen som är farlig utan mjölet! Kolhydrater så det skriker om det för att inte tala om alla kalorier...

Men som sagt, har man varit så duktig som jag har varit får man lov att fuska lite!

Jag lyckades till och med avstå krämbullen som Britta kom förbi med på jobbet, trots att jag blev ivrigt påfrestad av en viss retsticka...

Men du är förlåten... För nu har jag bestämt mig på allvar, så det finns inget som kan få mig att backa!

/Andres

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar