För er som inte hör vad jag säger. Nu kan ni läsa det istället.



fredag 10 september 2010

Minus 2

Nä det är som tur är inte utomhustemperaturen jag talar om. Än...

Köpte en sån där avancerad vågsak som mäter vattenhalt och muskelmassa och en massa annat skit på Claes Ohlsson. Inte för att jag ville ha en sån utan för att det var den enda modell de hade. Och jag är som bekant inte så bra på att vänta...

Den tycks funka. Och det gör tydligen också min diet. Det är ju bra antar jag...

Fast det är egentligen ingen diet, jag äter ju mycket godare mat nu än jag gjorde förut! Och det är rätt trevligt att slippa halsbrännan varje morgon som man hade förr eftersom man kvällen innan tryckte superskrovmål på max 5 minuter innan de stängde.

Anders N köpte godis igår... Aja baja! Men en eloge till honom och till mig för att vi har sån disciplin... Jag åt bara fyra och Anders åt nog inte heller så många :)

/El Mumbelo

2 kommentarer:

  1. Sweet =) vad e det för "diet" du ägnar dig åt? Vi kör LCHF å det e hur bra som helst... ger både resultat å e hur gott som helst =)

    Tessan

    SvaraRadera
  2. Det är ju ingen diet T :)
    Jag äter frukost lunch och middag i rätt tid på dagen... Och sen inget mer, eller nästan inget mer iaf :)
    Å så kanske jag rör mig lite mer...
    Det funkar bra ;)

    SvaraRadera