För er som inte hör vad jag säger. Nu kan ni läsa det istället.



lördag 4 september 2010

Garderobsrensning

Nu ska dom ta mig fan ut!

Idag fick jag gräva som en besatt efter nån t-shirt som man vågade ge sig ut i... Högen med gamla kläder från förr hopar sig oroväckande hög.

Förvisso har den senaste tidens positiva vikttrend medfört att jag numera kan börja använda en hel del kläder som jag hade innan 2004, men det modet är ju hopplöst ute... och eftersom min 33-årskris ständigt gör sig påmind måste jag ju numera pryda mig i en mer ungdomlig stil :)

Så det är dags att rensa ut alla gamla skjortor och göra plats för lite t-shirts och en och annan hood. Jag är med andra ord en av de få hoodbeprydda individerna i samhället som inte stjäl och bedrar. Inte från taxichaufförer i allafall :)


Så nu ser mitt hem ut som en typisk secondhandaffär. Jag är ju som bekant en ganska upptagen man, så det kanske tar sin tid, men det ska bli bra! Så småningom...

/Mumlet

1 kommentar:

  1. Du har en allierad vad gäller Hoddisar...// Rosengårdaren =)

    SvaraRadera