För er som inte hör vad jag säger. Nu kan ni läsa det istället.



måndag 13 september 2010

Vandalernas natt

"Vandaler Vandaler! Förbannade mongolider och vandaler!"

Detta kan man ange som förklaring när systemlampan lyser rött eftersom man har glömt att tanka sitt kontantkort...

Jag antar att åkaren i fråga tror att det är nån snorunge som har snott hans antenn eller nåt. Men så är det ju givetvis inte...

Jag ska inte klaga. Alla kan ju inte komma ihåg allt. Det är endast jag som aldrig glömmer nånting...

Vissa är stora i förnekelsen. Man kan även köpa biljetter till hockeymatchen på lördag, trots att man dömt ut laget på förhand...

Vad heter denna smarta åkare då tänker ni?
Nä den tänker jag inte bjuda på. Jag är alldeles för subtil för att namnge folk.

Nä nu blev jag sugen på en Big Mac... :)

/Mumlet

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar