För er som inte hör vad jag säger. Nu kan ni läsa det istället.



torsdag 2 september 2010

Tappa inte ögonen!

Jag tänkte kalla detta inlägg för "tappa inte öronen". Men det är ju ologiskt. Jag har ju inte ljud i bloggen...

Orsaken till att ni eventuellt ska tappa era ögon, fast jag inte vill det, är att mumlet har problem med något som mumlet aldrig någonsin har haft problem med...

För med en herrans massa utbildningar i data som jag har haft, för att inte tala om de herrans massa timmar med självlärning jag har haft borde man ju kunna det mesta...

Men nu står jag mig blank. Kliar mig i de allt djupare finska vikarna.

För jag har fått nåt slags odefinierat virus i Firefox som dirigerar mig till fel internetsidor med jämna mellanrum... Extremt irriterande. Dessutom startar Firefox sökmotorn Bing med jämna mellanrum :)

Trots att jag har installerat om Firefox och kontrollerat samt återställt alla relaterade registernycklar kvarstår problemet. Och det är bara i Firefox det händer.

Om man använder sig av det utomordentligt sugande skitdåliga programmet Internet Explorer funkar allt bra. Eller så bra som det kan funka med IE...

Tror i mitt stilla sinne att det är nåt som herr Bill Gates har fixat till bara för att jag råkade baktala honom lite i min blogg häromveckan...

Skulle inte förvåna mig alls. Inte ett dugg.

/Mumlet

1 kommentar:

  1. Fixade sig till slut... Allt kunde relateras till en pekare från bing.com. Använd inte den mycket fula sökmotorn! :)

    SvaraRadera