För er som inte hör vad jag säger. Nu kan ni läsa det istället.



onsdag 22 september 2010

Linsträning

Har idag testat att ha plast i ögonen. Trodde aldrig jag skulle få för mig att göra just detta. Men tiderna förändras väl. Eller så är det 33-årskrisen. Jo så måste det vara, för tiderna är desamma. Det sa dom på teve idag.

Hursomhelst så gick det faktiskt över förväntan. Det är inte lika bra som glasögon förstås, men helt klart godkänt iaf.

Hade ju förstås varit trevligt om man hade fått ta med sig dom hem också. Fast det fick jag inte. För Synsam hade beställt fel sort, så då får jag vackert vänta en vecka till...

Nåväl, det brinner ju inte i knutarna.

I övrigt så funderar jag över det faktum att jag alltid har mer att göra på mina lediga dagar än då jag jobbar. Skumt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar