För er som inte hör vad jag säger. Nu kan ni läsa det istället.



torsdag 2 september 2010

Powerwalk

Idag blir det powerwalk runt skurholmsfjärden med Tore. Förra veckan var det med Micke.

Kanske är det min lott i livet att få fart i fläsket på de gamla gubbarna?

Inte helt fel, man får ju fart på sitt eget fläsk oxå :)

Och sen är det faktiskt ganska skönt... vackra damer och frisk luft, vad mer kan man begära :)

Så länge jag slipper prata med damerna då förstås, för sånt tenderar ju att sluta i katastrof :)

Ikväll blir det premiär för Mackans matklubb. Vi är ett gäng grabbar, just nu bara jag och Mackan, intressenter sökes, som har tänkt börja koka ihop lite schyssta maträtter hos varandra då och då...

Ikväll tror jag det blir flämtande uttern kanske, och till förrätt mackans räkspecial!

Mums filibabba!

/Mumlet

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar