För er som inte hör vad jag säger. Nu kan ni läsa det istället.



lördag 18 september 2010

Vad tänkte jag på?

Har tidigare dryftat iden om att sluta. Vet inte vad jag tänkte på då. För de tre senaste dagarna har jag skrattat så mycket i taxin så jag tror jag kommer bli minst 200 år gammal. Eller 33. Kanske dör av skratt...

Nä så illa är det ej, men kul har jag haft. Och kul ska jag ha. Nästa vecka säljer jag väl bilarna igen...

Det är nog för att det är val snart. Jag är som en politiker. Byter åsikt stup i kvarten och gör kovändningar bara för att fiska väljare.

Alla som talar om att idol och andra liknande program är spektakel borde ju ta och kolla in valdebatterna...

Nuförtiden handlar det mest om vem som har köpt flest tobleronebitar med statens kreditkort samt huruvida man anlitat svart städhjälp eller inte.

Tjuv och rackarspel. Precis som hämtat ur ett avsnitt av Glamour. Tror jag. För den serien har jag aldrig sett. Kommer aldrig att se.

2 kommentarer:

  1. Förtydligande: Jag tänker rösta på Blankpartiet de vita...

    SvaraRadera
  2. Nä. Jag skojade bara. Det blev som vanligt. Moderata Samlingspartiet röstar jag på. Och det är jag stolt över! Så det så! :)

    SvaraRadera