För er som inte hör vad jag säger. Nu kan ni läsa det istället.



onsdag 8 september 2010

Jag hatar usla skolskyltar!!

Trodde jag var smart när jag köpte två begagnade skolskyltar. Spara pengar kan man göra här tänkte jag. Men ack så jag bedrog mig. Jag brukar inte vara så kortsiktig.

Vilket jädra rackel. Alltså dom funkade ju då när jag köpte dom, men nu är de trasiga båda två...

Måste spänna fjädern på den ena.

Och den andra ska jag elda upp. Förbannade jävla skitskylt!!

Har stått i två timmar och försökt laga den idag, men det är lönlöst. Ringer KRT och beställer en ny skylt nu. Så det så!

/Argmumlet

2 kommentarer:

  1. Fråga eran växelhäxmästare om han kan kolla på den.. Makalös på att fixa och trixa :)

    SvaraRadera
  2. Tack för tipset men de funkar nu... Här går det fort i svängarna :)

    SvaraRadera