För er som inte hör vad jag säger. Nu kan ni läsa det istället.



torsdag 10 februari 2011

Det blir nog inget spel

Nu blev jag less på engelska. Hon läser den nog ändå inte ändå...


Jag börjar bli spyless på STIL. Alltså STudentidrotten I Luleå.

De har två badmintonbanor som står till förfogande för alla som har guldkort, men det är inte helt lätt att få en tid. Igår hade jag tur och fick en tid klockan elva idag.

Skitkul tänkte jag! Äntligen ska man få slänga racketet i golvet i ren frustration när bollen inte vill bli träffad.

Äntligen ska man få bli förnedrad, utskrattad och hånad. Så jag har längtat!!

Men som vanligt blev det inte som det skulle när det inte blev som det borde

För man kom ju dit taggad och glad i hågen. Skulle bara hyra racketar och boll. Hyrde racketar. Men ingen boll. FÖR DOM VAR SLUT!!!

Fi*#a!!

nu har vi fått en ny tid nästa torsdag. Och ett löfte om att de ska ha skaffat nya bollar tills dess. En sak är säker!

Om inte Mukka har köpt några badmintonbollar tills nästa torsdag ska han få sina egna bollar frityrkokade i ostronsås och serverade på silverfat!!

Muhahaha!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar