För er som inte hör vad jag säger. Nu kan ni läsa det istället.



tisdag 15 februari 2011

Jag är inte helt hundra

Efter 14 månader av blod, svett och tårar har jag äntligen nått mitt mål.
After 14 monts of blood, sweat and tears I finally reached my goal.



Jag måste medge att det var med lite fusk jag lyckades....
I have to admit that I cheated a little bit to succeed...

Målet nåddes utan kläder, glasögon och kamera :)
The target was reached without clothes, glasses and camera :)

Det är nästa mål. Att lyckas med samma sak fullt påklädd och med kameran i högsta hugg. Det lär ju dröja några månader till.

Next target is to reach the goal with clothes and camera. That will probably take a couple of months more.

Men hur man än vrider och vänder på det så har jag lyckats nå tvåsiffrigt! Jag är mycket stolt över mig själv! Ingen hade nog trott att det skulle gå, men innerst inne trodde jag på mig själv, och det är det enda som har betydelse.

Either way, I did reach the two figure goal! I am proud of myself! I dont think that anybody would have belived it to be possible, but I knew deep inside that I could do it, and that is the only thing that matters.

Så nu vet ni alla ni som har misstänkt det länge... Jag är inte helt hundra!!!
Now you know all of you who suspected it for a long time... I am not quite sane!!!

(The above english translation doesnt fully compel with the swedish in meaning of words... But the point comes true...)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar