För er som inte hör vad jag säger. Nu kan ni läsa det istället.



fredag 25 februari 2011

Det snöar katter och regnar is

Den här vintern är helt fantastisk.

Jag är inte den som gnäller på vädret i onödan, men nu måste ju till och med jag ta bladet från munnen.

Det finns två lägen. Antingen svinjävla pisskallt. Eller snöstorm och dödens vindar från helvetet. Det har förövrigt frusit till is. Precis som allt annat den här vintern.

Bogserat skabbig Honda har man gjort den här morgonen. Tror att kylaren är paj, kostar förmodligen dubbelt så mycket att laga än vad skiten är värd.

Det finns bara en sak som fungerar oförtrutet. Den enda sak som jag har velat döda i 15 år lever oförtrutet vidare.

KCP410


Bilen som ingen någonsin har brytt sig om eller servat.
Bilen som har plågats utöver allt annat.

Bilen som aldrig dog!!

2 kommentarer:

  1. KCP410'n är grym

    Inte får man pruta heller på den. AJ din förbannadesnålvarg. Sista pris kompis?

    PC

    SvaraRadera
  2. 20 lax! min jävla snålvarg!!!

    SvaraRadera