För er som inte hör vad jag säger. Nu kan ni läsa det istället.



onsdag 23 februari 2011

Jag blev brädad

I was beaten. Humiliated. Did not even win once!

Sällskapspel är nog en av de mest underskattade sysselsättningar man kan ägna sig åt. Monopol, Finans eller varför inte det enkla ordspel vi spelade ikväll som jag förstås har glömt namnet på...

Boardgames is fun! Monopoly and such... But its not really about the game. More fun is the company.

Fast egentligen handlar det nog inte om vilket spel man spelar. Det handlar nog mer om sällskapet. Och det var verkligen kul att få träffa Erik med familj! Var ett tag sen senast, tenderar ju att bli så med de flesta vänner när man är en upptagen man som jag. Desto viktigare då att ta tillfällena i akt.

Its been a while since I visited Erik and his family. Being such a busy man as me makes the occasion even more important, so whenever I get the chance, Ill take it.

Att vinna eller inte spelar inte mig någon större roll, fast nästa gång ska jag nog minsann visa er var skåpet ska stå!!

Winning or losing isnt really important for me. But next time, I will show you where to place the cabinet!! :)

1 kommentar:

  1. Spelen du spelade hos oss heter Spingo och När då då
    Vi får göra om det fler gånger.
    Hälsningar Erik och Linnéa

    SvaraRadera