För er som inte hör vad jag säger. Nu kan ni läsa det istället.



lördag 3 juli 2010

33-årskalas

Senaste gången jag firade min födelsedag var när jag fyllde 30. Och före det var det 20-årsdagen. Herregud vad jag kände mig gammal plötsligt... :)

Jag har liksom inte riktigt fattat det där förut. Varför man ska fira att man blir gammal alltså...

Men nu har jag ju förstått att det inte behöver vara så jävla pretentiöst....
Bara att ta dagen som den kommer, riva av några kalla och ha roligt!

Jag hade tänkt mig att köra fredag den 30/7. Egentligen hade det ju varit himla kul att köra det i stugan, men då måste man ju lösa det där med transporterna o.s.v.

Ni får gärna komma med förslag på hur ni vill ha det... Alla som vill komma får komma, det enda jag vill ha i present är ett glatt humör!

Mer info kommer senare

/Gammal Anders, snart ännu äldre... Suck :(

1 kommentar: