För er som inte hör vad jag säger. Nu kan ni läsa det istället.



söndag 4 juli 2010

Jag är mycket slö men jag lever livet

Nä så här får det inte fortsätta... Fredag ställde jag in klockan 22. Och igår ställde jag bilen helt...

Jag har verkligen inte råd att ställa en bil varje lördag kväll bara för att det kittlar lite i ledighetstarmen...

Men samtidigt så är det ju så det är. Livet måste levas, så är det ju bara. Och så länge som jag inte hittar arbetskraft på lördagar så får jag väl lösa det så här.

Men det är klart, det faktum att semestern bara är en vecka bort nu har nog stor inverkan på min arbetsiver, jag hoppas iallafall att det är det som gör det, annars finns ju en viss risk till oro...

Nog om detta. Har iallafall haft väldigt trevligt i helgen! Det blev inget Boden Alive, men det kanske var lika bra, huvudsaken är ju inte var man är utan med vem man är.

För att ha glada och lyckliga människor i sitt liv är minst lika viktigt som kaffe och saltiner med Philadelphiaost och pepparsalami. Och sånt får man äta för det innehåller inte så mycket kolhydrater!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar