För er som inte hör vad jag säger. Nu kan ni läsa det istället.



lördag 24 juli 2010

Endast mumlet är vaken

Tredje dagen i Gbg...
Barnen sover djupt efter ännu en hård kväll i festens tecken.
Men inte jag. För jag är gammal... :-)
Längesen var det nu som man orkade två dagar i rad...
Men lika glad är jag för det ty sällskapet är ju så bra! Emedan jag givetvis känner mig lite gammal i sammanhanget så kan det ju oxå vara trevligt att få känna sig som den med störst erfarenhet ibland...
För även om inte så många tror mig när jag säger det så fanns det en tid när jag var precis likadan...
Ibland känner jag att det vore väl kul om den tiden vore nu men det går ju inte att backa klockan hur mycket man än önskar det, och till syvende och sist så vill jag nog inte göra det heller...
För livet är nu och livet är gott!
Oförglömlig konsert igår med Pink som vida överträffade mina förväntningar och idag väntar ytterligare en härlig dag på Liseberg med fyra mest troligt ganska huvudvärksbetyngda unga vuxna...
Men det är inget som inte kan åtgärdas med rätt medel :-)
/Mumlet

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar