För er som inte hör vad jag säger. Nu kan ni läsa det istället.



lördag 31 juli 2010

Spektaklet är över för denna gång

Det flöt ju på förvånansvärt bra det där... Inga skandaler att tala om, endast några platta fall från pallar, kylboxar och stubbar...

Och en sönderkörd spoiler...

Det var ju helt superbra att vi fick låna Jarkkos bastu! Grymt skönt var det att bada med efterföljande mysigt samkväm vid en varm lägereld.

Det enda tråkiga är förstås att tiden går så fort, man önskar ju att sådana kvällar aldrig skulle ta slut, men det är ju så det är förstås... Och så klart kommer det väl fler tillfällen, både vid min lägereld och vid andras får man hoppas...

Nu är det bara fyra dagar kvar tills allvaret börjar igen, så klart att det känns lite trist, men jag har ju haft det så bra som man kan, dessa 4 veckor kan jag se tillbaka på med en väldans massa oförglömliga minnen i bagaget!

Ikväll är det sista dagen på PDOL. Jag ska negligera detta event, precis lika hårt som jag förmodligen kommer att negligera LK nästa lördag, för det är den enda dagen som jag rent teoretiskt kan gå ut, fast jag kommer som sagt var knappast att göra det. Festivalernas tid är troligtvis över för mumlets del, tycker mycket bättre om lägereldar, så om det är nån som har en sån över på lördag kan ni ju hojta till :)

/Mumlet

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar