För er som inte hör vad jag säger. Nu kan ni läsa det istället.



onsdag 14 juli 2010

Samma känsla som senast

Jag vet inte riktigt vad det är. Nån slags känsla av otillräcklighet. Den kommer alltid över mig när jag är i Norge av alla ställen, har väl helt enkelt nåt med bergen och luften att göra.

Kanske är det faktum att jag alltid tycks ha för dålig kamerautrustning för att göra naturen rättvisa något som spelar in?

Jag måste ha ett ännu större objektiv!!

Till och med snuten lyfte på ett ögonbryn idag när dom körde förbi oss, dom kan ju prova att stoppa mig så får dom se vem dom har att göra med...

Vi var till Strömhälla ikväll och provade fiskelyckan, det var dock ebb tyvärr. Som en norrman uttrycke det: "När vannet går ud, då går fisken ud. När vannet gar in gar fisken in." Ja så är det nog...

Sen en tur till Sommaröy, som tydligen har blivit utsedd till världens tredje vackraste plats i nån tidning. Skulle verkligen vilja veta hur nåt kan vara vackrare än så... Ja det ska väl vara en viss kvinna då, men hon var ju inte med på den listan... :)

Bilder kommer imorgon.

/Doktor Mengele

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar