För er som inte hör vad jag säger. Nu kan ni läsa det istället.



fredag 2 juli 2010

Nere på jorden

Ibland kan man få lite storhetsvansinne. Jag får ganska mycket beröm, och många gånger kanske jag förtjänar det. Men icket att förglömma, så gör även jag fel ibland, vilket jag bittert fick erfara idag.

Sen hjälper det inte att jag anser att utropslistan är från månen. För den är skriven så som den är skriven och så skall den också följas. Precis som alla regler. För rätt ska vara rätt. Och om rätt anses vara fel får man ändra på reglerna.

Följderna i vår branch blir oftast oklara. Den som drabbas av ett växelfel kan ofta gynnas av detta, så skedde idag, men det spelar hursomhelst ingen roll, eftersom fel har begåtts från första början.

Nu har jag i alla fall lärt mig utropslistan från Storheden, denna lär jag inte tillämpa felaktigt nästa gång :)

Nu dags att sova med mycket hög snarkfrekvens efter en kväll med mycket låg körningsfrekvens.

Ha det gott i natten och dagen kära vänner :)

/Jordnära mumlare