För er som inte hör vad jag säger. Nu kan ni läsa det istället.



fredag 2 juli 2010

Livet är allt bra kort ändå

Körde Dick ikväll... två gånger... Han fick mig att fundera på livet nu igen... :)

Jag menar varför ska man jobba som en slav när man inte behöver? Det gjorde Dick, och nu åker han färdtjänst iklädd morgonrock runt stadens statoilmackar. Inget ont om Dick alltså. Härligare människa är svårt att hitta, men ändå...

Så nu har jag bestämt mig... inga fler helgpass! No more!! eller åtminstone inte efter sommaren iaf...

Jag är trots allt snart 33 (inbjudan till festen är på väg) och man blir inte yngre, så det gäller att ta tillvara på livet medan tid är.

Med andra ord: Ha det gott där ute taxivänner! Vi ses på färjan eller utanför...

/A

3 kommentarer:

  1. Eftersom livet är så kort bör du snabba på att ljuga ihop en förklaring till varför du (olagligt) gjorde löneavdrag på han som kraschade 67:an, men inte på han som bucklade 68:an (rasism?).

    Anonymt evig finne i din röv.

    SvaraRadera
  2. vilket löneavdrag syftar du på?

    SvaraRadera
  3. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera