För er som inte hör vad jag säger. Nu kan ni läsa det istället.



lördag 10 juli 2010

The Mumble in the Jungle

Mac Boy brukar kalla mig så. Faktiskt ett ganska smickrande smeknamn måste jag säga!

Sedermera kom jag på att det dessutom var ett ganska passande namn på min fest eftersom det ju är The Mumble som ska firas och det ju sker i princip i djungeln. Så vi kör väl på det namnet som officiellt från och med nu!

Fast det var inte därför jag skrev detta inlägg.

Även om man ska festa i urskogen behöver man ju musik, och eftersom jag är gammal och grå och snart ännu äldre och vithårig som min far (Han blev det i och för sig när jag föddes, vet inte varför, men jag vet vad jag har att vänta...) så har jag inte så jättebra koll på vilken musik som är het nuförtiden...

Kom med förslag vetja! Allt mellan himmel och jord funkar... Måste ju kolla om jag hittar min gamla bergsprängare nånstans på vinden oxå...

Sen var det ju det där med urskogen... Är det möjligvis nån som har en sån där myggmördarmekanick att låna ut? Annars får jag köpa några liter beckolja...

/The Mumble in the City

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar