För er som inte hör vad jag säger. Nu kan ni läsa det istället.



fredag 9 juli 2010

Nä ni ser inte i syne... Mumlet jobbar dag!

Ska jobba dag fredag, lördag och söndag. En företeelse som utan minsta tvekan hör till ovanligheterna för mig. Det finns nog bara en på denna institition som är vassare på att hugga nattpassen än jag...


Har ju hört att det är så förbannat tungt att jobba dag, man hinner knappt med att äta och sova mellan körningarna säger dom som vet.

Hittils är det då emellertid totalt stendött, så vi får väl se hur det blir :)
Mellan 12 och 14 brukar det ju alltid vara mycket att göra och efter 14, ja då blir det ju skiftbyte i växeln så efter det blir det väl totalt kaos... ;)


Jag antar att jag tänkte när jag skrev schemat att det skulle funka bra att köra lite hårt i tre dagar, semestern börjar ju trots allt på måndag... JIPPII! :)

Vi får väl se på söndag eftermiddag om jag gjorde rätt i mitt antagande...

/A

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar