För er som inte hör vad jag säger. Nu kan ni läsa det istället.



söndag 3 juli 2011

Bajskriget

Som en blixt från klar himmel kom den.

Jag missminner mig en viss reklam från en känd tillverkare av populär sockerdryck med påstådda energiökande effekter.

Jag får inga vingar hur många jävla liter jag än dricker och vingar är precis det jag behöver just nu!

För jag ska fan i mig flyga upp dit och bajsa den där satans jävla bögfågeln i skallen!

Bajsar du på mig så bajsar jag på dig. Det är väl inte mer än rättvist?

Jag var alltså på vår förträffliga storgata, mitt involverad i ett komplicerat schackparti på uteschackbrädan när den kom.

Blaff

Rakt i nacken. Jag letade efter ett hagelgevär men jag hittade en servett. Man får ta det som bjuds.

Den av vår så trevliga parkförvaltning utplacerade högtalaren med artificiellt havsljud och måsskrik må skapa stämning, men den har även sina oönskade bieffekter...

Tant Agda och farbror Börje kan även ge fan i att mata dessa jävla monster från helvetet så kanske de slipper skita folk i huvet!!

Den som efterlyste lite ilska i min blogg hoppas jag har fått det du saknade. För arg är jag!

Schackpartiet slutade oavgjort. Hade det inte varit för den där satans flygande pissråttan hade jag säkert vunnit...

2 kommentarer:

  1. Skit ska ju med skit bemötas!

    Eller så tyckte fågeln att du spelade kackigt!

    SvaraRadera
  2. Äntligen känner man igen dig :) /Tessan

    SvaraRadera