För er som inte hör vad jag säger. Nu kan ni läsa det istället.



fredag 15 juli 2011

Slutet

Jag har velat fram och tillbaka, slitits mellan hopp och förtvivlan.
Men till slut insåg även jag att det inte kommer att bli något.

Jag älskar henne fortfarande

Jag hade inte önskat annat än att få det att fungera, men det går helt enkelt bara inte.


Det blev för många omständigheter


För mycket att fixa med.
Jag har inte tid och ork att ordna allt, dessutom finns det så mycket som inte går att lösa.

Det handlar inte om att jag inte litar på henne, det gör jag till hundra procent!

My trust for her is 100 percent!

Allt som har drabbat henne är tufft, och det faktum att hennes äldsta son just nu ligger på sjukhus är hemskt, och jag lider verkligen med henne.

Hon mår inte bra, och det tar hon ut på mig.

Jag är inte arg, jag kommer aldrig att bli det heller, för jag förstår att hon är förtvivlad och inte vet ut eller in. Det finns heller ingenting jag kan göra åt saken, och det är klart att det är fruktansvärt. Man känner sig maktlös.

Den känslan är inte så vanlig, när det gäller mitt arbete har jag ju aldrig känt det så, för här är jag ju herre på täppan. Kan allt och vet allt, och gör aldrig fel.

Men denna episod i mitt liv har nog fått mig att inse att allt inte är så enkelt, och att även jag får känna mig besegrad.

Det innebär inte att jag tänker lägga mig ner och dö.

Livet går vidare och det finns nya problem och möjligheter runt nästa krök.

Det här känns som rätt beslut, och jag önskar dig allt gott!

I wish you all the best in the future!

Så nu vet ni alla ni brudar därute...
Mumlet är åter tillgänglig på köttmarknaden...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar