För er som inte hör vad jag säger. Nu kan ni läsa det istället.



tisdag 19 juli 2011

Dubbla svängar

Det är nattbilarnas uppgift att hämta våra tidningar.

VÅRA

Om nattbilen tar fel hög, vilket mig veterligen borde vara ganska svårt då de andras hög är dubbelt så tjock samt dessutom är namngiven med deras namn med 28 punkters text i stor felstil, måste han återlämna den, vilket kostar diesel och däck i onödan.

Eftersom min annars så eminenta däckfirma har semesterpersonal som råkat lägga på fel märke och dessutom har fakturerat mig för stort belopp blir jag något brydd.

Sådana här misstag tycker jag förvisso är ganska trevliga, ett gott skratt förlänger livet, och jag skrattar med den som gjorde felet och inte åt honom.

Eller inte...

Nu är det emmellertid inte denna mindre fadäs som håller mig vaken.

Det finns andra saker som oroar mig desto mer...

Kanske är det därför som jag är så spattig och oberäknelig, äter hamburgare mitt i natten och försöker kompensera detta med armhävningar av tjejmodell som dessutom inte utförs på ett för experterna tillräckligt tillfredsställande sätt.

Nåväl, man gör väl så gott man kan...

Ska försöka sova lite om det går.

Ett glas med 16-årig Glenlivet Nadúrra kan råda bot på det mesta

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar