För er som inte hör vad jag säger. Nu kan ni läsa det istället.



tisdag 12 juli 2011

Suck och stön

Det är bara tragiskt.


Hur många gånger ska man behöva upprepa detta?


Som vanligt snackas det skit om fusk hit och dit.

Ja jag sitter ofta i växeln. Detta gör jag för att jag trivs här, samt att jag sitter och går igenom de körningar jag har haft, rättar och fixar det som eventuellt blivit fel.

Jag gör det eftersom jag kan, och för att underlätta för vår administrativa personal, de har redan tillräckligt mycket att göra med att rätta alla andras fel och brister.

Just idag sitter jag här som stöd och hjälp till ny personal som kanske eventuellt känner sig lite tryggare när dom vet att det finns nån dom kan fråga när dom är osäkra på saker.

Att ringa och skälla, gnälla samt skrika på personalen gör inte saken bättre, när de gör fel räcker det med att man påpekar detta en gång. Eventuella övriga utlägg i femtonminutersklassen kan man ta med mig eller med Tony. Sånt klarar sig växeln utan!

Just nu har jag saker av privat natur som är avsevärt mycket viktigare än sånt här svammel!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar