För er som inte hör vad jag säger. Nu kan ni läsa det istället.



lördag 9 juli 2011

Talibanernas tid är nu

De talibanskäggiga infiltrerar sig i samhället

De män som liksom jag har relativt kraftig skäggväxt och inte önskar låta det växa har det tungt.

Jag vill inte använda rakapparat, jag vill inte använda engångshyvel. Det enda som duger åt mig är Gilettes mest avancerade rakhyvel Fusion.

Inte för att jag hade kunnat använda mig av de gamla modellerna, för till dom kan man inte hitta några blad....

Det är faktiskt till och med lite svårt att hitta blad till den nyaste modellen, och när man väl har lyckats hitta dom blir man ruinerad, ty de har typ monopol på marknaden, och priset blir därefter.

Jag köpte fyra rakblad idag för det hutlösa priset av 189 kronor. Dessa rakblad håller en månad, två om man plågar sig själv... Då rakar jag mig ändå inte oftare än var tredje dag.

Jag måste köpa en Braun, ty jag har inte för avsikt att låta bin Ladins efterföljare överta världen!

Jag undrar om man kan vaxa hakan?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar