För er som inte hör vad jag säger. Nu kan ni läsa det istället.



tisdag 5 juli 2011

Mister naiv

Det fanns en gång en man som påståddes gå dit den pekade. Han fick många goda råd av alla hans bekanta, dock inte av sina riktiga vänner. De stöttade honom istället i hans beslut.

Han hade hittat kärleken utomlands, på sin semester.

"Skit i det där, det är inte värt besväret. Det finns billigare kvinnor i sverige!"

Såklart det gjorde tänkte han. Såklart han funderade på om han bara blev lurad.

Den mannen är jag

Jag är inte helt tappad bakom en vagn, jag sitter inte och hoppas på guld och gröna skogar. Det kommer att bli problem att styra upp det här, kanske går det inte att lösa, men jag är beredd att ta risken för chansar man inget kan man heller inget vinna!

Och helt lottlös kommer jag aldrig att gå ur den här historien.

Ty jag har fått fila ordentligt på min engelska, och spanskakursen avklaras i rask takt!

Beso y un abrazo mi amor!

Den som dör rik dör inte lycklig

2 kommentarer:

  1. Den som lever fattigt lever inte lycklig

    /C

    SvaraRadera
  2. Det råder delade meningar om det herr Cash. Att vararik handlar inte alltid om pengar...

    SvaraRadera