För er som inte hör vad jag säger. Nu kan ni läsa det istället.



fredag 1 juli 2011

Konsumtionssamhället

Nu har det hänt igen.
Idag tömde jag företagets postfack. Observera att det är företagets postfack. Jag betalar alltså för att få företagets post dit.

DET ÄR INGEN SOM BOR DÄR

Dock tycker samhället att jag givetvis måste få Reklamjävlabladet, tidningen Extraskit och all annan så extremt jättesuperviktig samhällsinformation dit.

Tänk om jag skulle råka gå miste om när Erik SAAAAAADE spelar sin fantastiska konsär på Girons sup och röjarfest? Det vore ju katastrof!!

För det räcker absolut inte att få den hem... Jag kan ju missa den då!

SUCK

Vi lever i ett så kallat modernt, besparande samhälle, som tänker på miljön och på framtidens begränsade resurser.

Var det nån som nös?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar