För er som inte hör vad jag säger. Nu kan ni läsa det istället.



tisdag 19 juli 2011

Man ser inte ögonbrynen för alla strån

Jag har tydligen ganska buskiga ögonbryn, och synliga näshår. Detta måste åtgärdas snarast.

För det finns väl ingen Arubian som får förtroende för en oansad blek norrlänning?

Inte ens om man har en Lancettikavaj

Det är nämligen mannen som gör hatten har L sagt! I det här fallet är det ju då en kavaj som avses, men det är väl samma princip.

Och det L säger det lyssnar man på... Annars får man stryk...

T säger att jag måste köpa en pincett så att han kan ansa mina bryn, tror det är nån slags maktbalans han försöker upprätta, men det kan jag köpa.

Om jag sköter företaget och allt det innebär, får han fixar ögonbryn, kostymer och all annan oväsentlig sidoverksamhet som egentligen saknar större betydelse.

På så sätt upprätthålls skenet av att han gör någon nytta...
Det finns en arbetsuppgift för alla inom Mytax!

M har ansat håret, T fixar brynen. Näshåren klarar jag själv. Kanske blir människa av mumlet en vacker dag?

Fast bara kanske

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar