För er som inte hör vad jag säger. Nu kan ni läsa det istället.



söndag 3 juli 2011

Önskemål om ilska

Det verkar som om vissa läser min blogg för att jag brukar ge utlopp för min ilska i den.

Jag kanske ofta är arg, och då blir det arga inlägg i bloggen... Fast det är inte riktigt det som det handlar om, utan om att jag skriver det som faller mig in för stunden.

Tydligen har jag varit timid på senaste tiden ,det kan nog återspeglas av mitt humör, för jag mår som några vet av flera olika skäl väldigt bra just nu.

Därför kan det vara svårt att vara arg, för jag kan inte skriva på beställning. Det kommer och går.

Boden Alive

Jag har alltså varit med TL, JT, och AG i Boden och röjt. Det var definitivt ett röj utan dess like. Vi fyra var tämligen städade dock varav två av oss var helt klara i bollen. Nu kan jag få lite utlopp för min ilska dock.

Ett arrangemang av den här kalibern kräver väl genomtänkt planering, och jag anser inte att denna var tillräcklig, såklart att det är mycket svårt för vakterna att hålla allt inom kontroll, de gjorde väl antagligen så gott de kunde, men de var för få och kunde inte riktigt hålla folket i styr.

För oss slutade det ju ändå bra, även om vi blev lite lätt mosade vid inträdet.

För folk var det. Tokmånga och tokfulla. Vi fick tyvärr inte se någon drutta i plurret. Bättre lycka nästa gång.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar