För er som inte hör vad jag säger. Nu kan ni läsa det istället.



onsdag 13 oktober 2010

Ansiktsrapning och ögonlinser

Linser har man i ansiktet. Mer bestämt i ögonen. Nä jag menar på ögonen.
Om man får dit dom vill säga... Jag har haft stora problem med just detta, dels för att det här med linser är nytt för mig, men även för att såna där engångslinser är så oförbarmeligt supertunna.
Och när man väl fått dit så att man tycker det känns bra kommer fröker optiker och säger att de glider för mycket så att man måste byta märke. Suck. Fast livet har ju sett värre kriser.

Apropå ansikte


Ansiktsboken är den svenska benämningen på den nya trenden som tar död på allt vad mystik heter. Nu tycker säkert många unga att jag är hemskt gammal, hos de flesta ungdomar är Facebook säkerligen redan passé, men så är det ju. Allt har sin tid. Och att ta sig tid till att logga ut från Facebook samt grundligt rensa internethistoriken från växeldatorn när man varit där kan vara en mycket god ide. För annars kan ansiktet bli mer lämlästat än det är när man har nått sjunde försöket att få in linserna...

Egentligen är det bara kul. Det mesta är ju oförargligt. Och jag är mycket säker på min sexuella läggning så den biten är jag inte speciellt brydd om.

Tur att ingen på sexan ännu har hittat min svaga punkt...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar