För er som inte hör vad jag säger. Nu kan ni läsa det istället.



torsdag 21 oktober 2010

Storebror

Fan vad kul det är att spionera!

Akta er alla mina kära och okära chaufförer. Nu har Mumlet fått tillgång till åkarwebben... Där kan jag kolla ALLT ni gör. Körningar, hastigheter m.m.

Något jag aldrig har tyckt om är fortkörning med kund i bilen (I det generella fallet, givetvis finns det alltid undantag). Detta har jag redan upptäckt och det är inte acceptabelt!!

Nu är jag inte själv guds bästa barn. Det finns det ju bevis på... Och det är inte lätt alla gånger att hålla sig till lagen. Men jag har blivit bättre på att göra det, och speciellt med kund i bilen är det väldigt viktigt att respektera reglerna.

Om vi ska kunna få någon respekt och framgång som taxibolag så är det just såna här saker som är viktiga.

Fan vad jag gnäller nu

Det måste vara mitt nya, nya liv som orsakar detta. Jag blev nämligen ilurad att testa nåt sånt där pulver av känt märke.
Och jag ska ge det en ärlig chans. Men jag tror inte att jag kommer att fortsätta efter att månaden är slut. För att hur man än vrider och vänder på myntet så är ju jag ett levande bevis på att det går alldeles utmärkt utan.

/El Mumblo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar