För er som inte hör vad jag säger. Nu kan ni läsa det istället.



tisdag 12 oktober 2010

Mummelbloggen

Trodde inte att jag hade speciellt många läsare i min blogg. Men efterforskning visar att nästan alla jag känner läser den regelbundet. Det är ju smickrande... Även om man får akta sig lite vad man skriver...

Faktum är att Mummelbloggen idag passerade 5000 sidvyer sedan i maj. Det tycker jag faktiskt ändå är ganska bra.

När sen även för mig helt okända människor läser den blir det ju ännu mer spännande. Nu vet jag ju inte om bäste herr Jensen brukar läsa den här bloggen regelbundet eller om det bara råkade falla sig så... Du får gärna kommentera mer om du vill... :)

Fast jag tror inte att jag vågar mig på ytterligare någon mer Teliakritik i fortsättningen... Då kanske Sexans Taxi AB måste ansöka om konkurs inom en snar framtid... :)

Hoppas att ni fortsätter läsa min blogg, och jag hoppas att ni blir bättre på att kommentera, för det är nästan det som är det roligaste, feedbacken alltså :)

2 kommentarer:

  1. Du borde jobba mer och skriva mindre

    /Cash

    SvaraRadera
  2. Med feedback menade jag positiv feedback mr. Cash... :)
    Jag är inte speciellt objektiv :D

    SvaraRadera